Utvilad och mår fantastiskt bra!

Gud så skönt det va att inte gå ut igår alltså!!

Va riktigt sugen där ett tag men fick ju inte me mig nån så bestämde mig för att vara hemma istället. så gick å la mig runt tolv typ. vaknade halv tio imorse och va verkligen sååå  utvilad. helt fantastiskt superskönt. så låg å drog mig i sängen en timme sen upp å käka frukost!

plockade lite i lägenheten. pratade me en kompis å drog ner till stan för en fika. trevligt men det blev en riktig snabbfika. sen iväg å handla en almanacka.. duktig sörru. har ju bara planerat att köpa en i typ ja 4-5 månader men nu äntligen blev det av :D sen gick ja å köpte lite mat. duktig duktig :D
så på väg hem.. riktigt blåsigt idag faktiskt. höll på att blåsa av cykeln på vägen till stan alltså.

sen kom min kära storebror kavla å hans kompis och hälsade på så ja fick klippa honom. det va verkligen på tiden alltså!! inte en sekund för sent. sååå kul å träffa dig vännen... saknar å umgås me dig.. my brotha :P

niklas å karolina kom förbi en sväng dom oxå... dom är så söta. dom skulle kolla på lägenheten som dom ska flytta till.. huset bredvid mig :D:D:DD grannar!!!!!!!!!!!!!!!!! underbart!!!! :D

längtar tills ja får hem min kattbebis ja :D inte så långt kvar nu!!! ska bli fantastiskt!

nu ska ja iväg å käka me daniel!! ska bli sååååå gott. ja e skitsugen på å spela kubb men det verkar inte som nån annan e på :S men får se hur bra ja är på övertala folk sen!!!!!!! tjohooo det bara spritter i kroppen. såå skönt att vara utvilad :D

hörs!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0