SHSHSHCHSIIKSHSCHS!

hahaha shit vilken kväll FOOOJYYYYY!!!! kommer aldrig glömma!!!

så mkt som händer hela tiden!! vet inte vart ja ska ha mina tankar! så förvirrad å flummig det senaste dagarna!

har tränat i veckan. har gått riktigt bra faktiskt. riktigt taggad. fan va roligt det är alltså!!! TJOHO!!! du är så duktig SOFIE! du å ja baby!

igår va vi hemma hos Niklas och Karolina för Niklas fyllde heela 25 år!! GRATTIS igen Niklas :D
blev bjuden på helt gudomlig mat alltså... så sjukt gott.. älskar att åka dit på middag.. hihihi för ja lagar aldrig så god  mat själv! nu är underbara!

idag har ja jobbat. vart en väldigt konstig dag. den har lixom inte flytit på. kändes verkligen som man jobbade 17 timmar idag istället för 7...

egentligen borde ja packa nu. men ja orkar inte. ja ska åka hem till hälsingland i helgen. kommer bli såååå underbart... saknar min familjs å fruktansvärt mkt.. helt galet va ja saknar dom! men snart så ska ja krama allihopa :D



~ Alltså du sårade mig så sjuklt mkt! ja litade verkligen på dig och så går du å gör nåt sånt här!!!! det va ett bra tag sen nu. men fan va ja är rädd! rädd för att lita på någon, rädd för att ha sex, rädd för att börja tycka om någon.. samtidigt som ja saknar dig! å ja är så fruktansvärt arg på mig själv. vad är det ja saknar??? ja vet inte. det enda ja vet är att vi hade sååå roligt tillsammans. men nu kan ja inte ens säga att vi hade roligt tillsammans eftersom att allt var en enda stor lögn. du ringer å ringer å ja vill verkligen inte prata med dig. va ska vi prata om?? ska du ljuga för mig mer??? vill inte höra mer av dina lögner samtidigt som ja blir pirrig i magen när du loggar in på msn!!! jag blir så arg på mig själv.. ja va inte tokkär i dig men det va nånting speciellt. lr egentligen inte det heller.. folk frågar hur ja mår över allt som har hänt å ja svarar att ja mår jättebra. för ja mår verkligen jättebra.. det som hände va faktiskt det bästa som kunde ha hänt för min del. men ibland så kan ja inte bara sluta tänka på hur vi hade det i den lilla fantasivärlden som va så perfekt som du ljugit ihop... hur faaaan ska ja kunna lita på en kille!!!! förstår du ens hur mkt du har försört.. har knappt pratat med någon om dig sen det hände.. folk frågar men ja ignorerar allt. 
Önskar att vi ALDRIG träffats!!!!!!!!!!!! ~

nu ska ja sova!!!!! CHAAOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0