BEBIS<3

Nu ligger ja i min lilla 80 centimeters säng uppe i Hälsingland hemma i mammas hus.. haft en riktigt bra helg.. började med att tåget var försenat en halvtimme på vägen hem i fredags vilket inte alls är så ovanligt tyvärr... fan va det är segt med tågtider å när det är försenat m.m.m. blää!!!!

Sen kom ja hem å käka lite mackor å sen la mig i mammas knä framför en film i soffan och bara myste.. såååå skönt å få känna sig liten igen och att ´känna att någon tar hand om en lixom.. sen lördagen började me å klippa mamma, isabelle, anna, mormor å brorsan!

sen hade vi middag med alla barnen.. Henrik, Jenny och deras bebis Lowe på 4 mån kom, linus, lydia å sen den andra Linus och Emelie med deras bebis Wilgot "Wiggo" på 1,5 vecka.. alltså ja är sååå kär i bebisar!!!! dom är så fruktansvärt fina!!!! såå mysigt så nu är ja riktigt sugen på att skaffa mig en egen faktiskt..men det blir ju lite svårt att skaffa en bebis själv!!!!

sen gjorde ja mig i ordning och satte mig på bussen och åkte till Bollnäs å hooka upp med mina kompisar.. kollade på melodifestivalen. satt å festade å sen spelade guitarhero :P såå sjukt roligt... sen va ut på Sport In! det e faktiskt riktigt kulo där.. å skitroligt å träffa en massa gamla vänner som man inte har sett på sååå himla länge.. alltid lika roligt faktiskt..

sen upp å åka tillbaka till Söderhamn imorse för att fira min mors födelsedag :D hon har ju blivit farmor så hon räknas som gammal nu :P så hela familjen kom å släkten så det blev fika...


Ja är sååå jävla trött å mår skiiiit!!!! Jag har gjort nånting som ja verkligen verkligen INTE borde gjort. å ja har sån jävla ångest så ja dööör... det bara trycker i bröstet. men ja kan inte berätta det heller för ja vet att det skulle såra en vän så fruktansvärt mkt. det är inget hemskt som helst.. men nånting som ja vill glömma bort å det har verkligen verkligen inte alls hänt!!!! fyyy faaaan!!  önskar att det aldrig aldrig aldrig hänt!!!!!!

nu ska ja å syrran dra iväg till  donken å köpa glass :P sen blir det en tidig kväll å sen fara iväg hem till uppsala imorn igen imorgon bitti.. underbart å varit hemma en helg iaf!!!!! chaooo



Kommentarer
Postat av: Kickan

Hur är det med dig Lina?

Saknar dina kommentarer :(



kram kickan

2009-03-16 @ 00:25:28
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0