Underbart!!!

vilken dag!!!

mkt å göra på jobbet idag men har haft roliga kunder så det har känts riktigt bra.. Fick oxå reda på att en kollega har en bebis i magen! Blev sååå himla glad.. så fantastiskt underbart roligt..

Fatta va häftigt egentligen att det ligger en liten bebis inuti ens mage!!! Helt sjukt häftigt.. så den glädjen levde ja på hela dagen!!!

Efter jobbet knata ja iväg till Helenas salong så hon fick träna lite på kortafton frisyren till gesällen. vi har så roligt jämt gumman:D haha du e så söt hjärtat!!! Ja längtar tills ja ska bli barbakoad nästa gång!!!

Ja färgade ju håret på mig själv i förrgår å satan vilka sår ja har i hårbotten alltså. not good at all! men men. ska man va fin får man lida pin som sagt..

Kom hem vid kvart i nio! kollade posten å har fått ett stooort brev av mamma och ett litet kuvert av mormor!! Gud va ja älskar er!!!!

Av mamma fick ja ett brev där de stod:

Här kommer en hälsing till dig på alla hjärtans dasg, du får detta en dag för tidigt för posten kommer ju inte på lördagar. Hoppas du mår bra och att lördagen blir en bra dag. Fört över 100 kr till ditt konto så du kan ta en fika och skickar lite smått och gott till dig. Det är inte så mkt men en hälsning till mitt hjärtegull!!! Många kramar mamma!!

Sen en bild på mig från i somras å så står det nedanför. Älskar dig mitt lilla yrväder!!!


ÅÅÅÅ ÄLSKAR DIG MAMMA!!! Det betydde så mkt för mig.. hon är såå underbar. älskar verkligen min familj.

i det stora paketet så fick ja även två par boxertrosor ett par rosa/vita med rosa hjärtan å rosa änglar som skjuter pilar å ett par likadan svart/vita.. sen två par strumpor me hjärtan på. en triss lott ( vann inget dock), en tidning och en chokladkaka <3 älskar dig mamma!!!

Av mormor fick ja ett brev där det stod:

Kära Lina!
Vill skicka en hjärt-lig hälsning från ett vintervitt Söderhamn. Din färgning har suttit i ganska länge och hållit sig bra:D
 Vill bjuda dig på lunch och morfar sätter över pengar på ditt konto. Jag ville skicka pengarna i kuvertet men ja vet inte om det är så säkert. Ha en bra dasag! en jättekram till mitt hjärtegull /mormor och morfar sänder en bamse-kram!

Så fick ja ett jättefint kort med en stooor röd ros på så står det:

Till Min Favorit På Alla Hjärtans Dag! Kramar från mormor å morfar!!

ni är så underbara!! Vad skulle man göra utan er alltså... finns inget bättre!!!

Imorn blire jobb som vanligt. såg ganska lugnt ut på fm men nästan fullbokad på em så det blir nog en hel del å göra faktiskt.

sen får vi se vad det blir för galej på kvällen!! Hoppas det blir roligt iaf :D

Nu ska ja nanna kudde!! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tjejen med bebis i magen ;)

hihihi, du är så söt gummsan!!! =)

Kul att du blev så glad, hehe!

Hoppas du hade skojj igår!

Puuuusss

2009-02-15 @ 11:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0