Solen är ju här men vart faaaaaan är värmen????

Asså det är skitfint väder ute. Man lixom vaknar på morgonen. Tittar ut genom fönstret å det ser riktigt nice ut! Inte ett moln på himlen och solen skiner för fulla muggar! Så va händer då! JO!! Man blir på skitbra humör å tänker gud va skönt, på me solbrillor å glassa runt hela dagen! Så kliver man ut å ja skojar inte när ja säger att man håller på att frysa ihjäl!!!! Det är svinkallt ute ju.  Så det känns sådär att gå ut idag faktiskt!!!

Så helgen har vart ganska så lugnt iaf!!! Mitten av förra veckan hade ja en sån fruktansvärt tandvärk å de va nog bland det värsta ja har varit med om! Önskar inte ens min värsta fiende (om ja hade nån) en sån smärta. De va bedrövligt va ont det gjorde. Men nu är det någolunda fixat iaf!
Sen fredag vid stängningsdags på jobbet så står jag vid min plats och tittar ut genom fönstret å vem ser ja inte FRISÖR BOBBY!! Hahahaha först va ja lite osäker men ja tänkte det måste ha varit han! Så efter jobbet så drog ja å Fojyy till Max å käka å på vägen dit så gick vi längs ån. Hon trodde först inte på mig att ja hade sett honom. Men sen mkt riktigt sitter han med en kille på Carl-Philip :) YESSSSS ja hade rätt! shit va han är kort! Ja visste redan innan att han är kort men det där är ju sjukt kort alltså! Herregud stackarn! Men de va lite roligt iaf!

Lördag så jobbade ja mellan 9-15. Gick jättebra å mkt å göra som vanligt!! Sen efter jobbet gick ja å träna! Skitskönt va de faktiskt men trodde det skulle gå skittrögt men det gick riktigt bra!! Träffade min granne på gymmet oxå! Ruggigt trevlig människa! :D  Så vi tog sällskap hem!

Sen igår kväll va vi ut!!! Ja å Fojy! Va på förfest i den schysstaste lägenheten i stan verkligen! Ligger mitt i korsningen Kungsgatan/Drottninggatan i hörnet mitt emot Olssons! Shit vilken utsikt. Skitbra musik! Tråkigt bara att vissa blev för fulla :( Men de va trevligt! Sen drog vi till BJ. Kom ut riktigt sent! Hade hellre gått på Saluhallen men dom stod på listan på BJ så de kändes bättre å va säker på att man kom in! Som sagt ganska lite folk där inne men de va skönt för man kunde dansa :D

Sen tog ja sällskap me Marcus hem. Han e så snäll som alltid går me mig hem från krogen! Stackarn ja är som ett plåster på honom! hahahhahahahahaha!!!!!!!

Shit va hungrig ja e nu! Vart vaken i två timmar så nu börjar hungern krypa på faktiskt! Å ja e så sugen på å åka till Bollnäs å äta på Spicy Cow! Det är ett steakhouse! Så sjukt jävla gott alltså! Jag har nog aldrig ätit så mkt gott som det finns där alltså. Å ja har nog inte vart där på säkert minst ett år iaf. Det är så fruktansvärt illa! Måste verkligen åka hem å käka där snart alltså!

Nu ska ja försöka få i mig lite frulle! SKa bli smaskens verkligen! Hörs senare!" Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0