No woman, no cry!! No man, always crying!

Varför ska man behöva känna sig så jävla ensam för!  Det är som en gnagande, bitande, huggande känsla inuti!! Ibland är ja vanliga Lina som ja alltid är! Glad, uppåt, positiv, framåt, uttåtriktad!!! Många av mina vänner frågar mig ofta hur ja kan ha så mkt energi och alltid va så glad! Å ja vet inte! Det är bara sån ja är!

Men det finns även en annan Lina oxå! Som inte märks så mkt utåt. som bara kryper fram ibland! Som ikväll!! Ja känner mig helt tom inombords. Så jävla trött- å ja kan inte sova. Ja blir galen å mig själv och varje gång ja ska lägga mig så blir ja så stressad för att ja inte kommer kunna sova. så det blir ju inte direkt bättre!! Blir galen på mig själv!!!! å  mina konstiga drömmar gör inte saken bättre!

Haft det bra på jobbet idag! Väldigt lugnt på förmiddagen så vi ägnade den åt att försöka få Linas hår så rakt som möjligt!! det gick ganska bra faktiskt. ruggigt platt blev det!!! skitfult. hahahaha men det är sååå långt. snart ska ja klippa!!!!

Efter jobbet så drog ja till Helenas salong och så "ullade" vi lite. gick skitbra faktiskt. du är så jävla duktig gumman! Så imponerad å stolt över dig! Snart är den stooora dagen! Ja tror verkligen på dig. kommer bli fantastiskt bra! :D

Nu ligger ja helt naken utblottad på soffan. har inte orkat bädda upp den sen helgen! skönt å slänga sig i den när man kommer hem! det är så jävla skönt å flumma runt naken hemma ibland. tur att man inte har så mkt insyn utifrån!!

Imorn blire jobb å träna! ska bli skönt. ja vill iväg på salsan imorn oxå. men får se om ja får me mig nån överhuvudtaget... pallar inte dra dit själv. men det blir säkert så ändå!

Gud va ja saknar mig familj alltså! Men på söndag kommer dom! det ska bli sååååå underbart. längtar verkligen efter dom. springa runt å flumma me syrran på ikea. kan de bli bättre lixom :D verkligen inte!!!!



nu måste ja verkligen försöka sova om ja ska orka me allt imorn! Ja har så ont i fötterna. skulle verkligen behöva lite fotmassage. det hade vart såååå skönt!

Ja behöver nog verkligen nån som tar hand om mig!!!!

Synd bara att man inte kan lura nån idiot till det!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Branx

kan du inte slänga upp en webcam nästa gång du ligger naken i soffan? För min skull?

2009-04-23 @ 14:03:38
URL: http://blogg.brankell.net
Postat av: Lina

men Martin!!! Du är så sugen hela tiden!!!!!!!!! hahahahahaa

2009-04-23 @ 22:00:16
URL: http://linalajnen85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0